Jedna od najvećih lukavština naše kulture, koja zapravo graniči sa zločinom, je krađa individualne namjere. Cijeli proces sazrijevanja ili socijalizacije je usmjeren ka uvjeravanju pojedinca u njegovu individualnu beskorisnost, besciljnost i ovisnost o zajednici. Dok nas znanost uvjerava u proces evolucije koji ne vodi nikakvom cilju, religije nas uvjeravaju da je cilj izvan nas i ovisi o našoj poslušnosti i milosti Boga. Treće solucije nema i ne smije biti, a ako se kojim slučajem pojavi, mora se satrti bez milosti. Sjetimo se samo inkvizicije. Svaka individualna namjera koja se ne uklapa u kontekst strukture zajednice je tabu, hereza, nešto đavolje. Pod svaku cijenu se pojedinac mora uvjeriti da odustane od sebe, svoje individualnosti i time od svog individualnog kontakta sa energijom, namjerom ili istinskim Bogom.
Znanost i Religija su dva projekta čarobnjaka romantike, u cilju nijekanja postojanja intencijalnosti. Drugim riječima, pažnje pojednica se mora translatirati od svijesti ka umu. Ta dva projekta su projekcije dvije varijacije uma. Religija gaji saturnovski tip uma. To je onaj ograničavajući, teški, važni, dogmatski, moralni um, koji straši i traži apsolutnu poslušnost. Znanost obožava onaj merkurovski, dječji tip um. On je radoznao, blebetav, neposlušan, drzak, lukav , ne poštuje starije (tradiciju) i sklon korupciji (sve bi dao za kocku čokolade). Između razdoblja djetinstva i starosti se nalazi razdoblje zrele trezvenosti, razdoblje čovjeka. On je prerastao pubertetski um (uvjeren u suludu ideju besmrtnosti i nepresušnost svoje energije), a još nije postao onaj sterilan, starački krut i dementi um, paraliziran strahom od smrti. Hijerarhijski gledano, saturnovski um je nadređen onom merkurovskom. Zato je religija i sudstvo iznad znanosti, koja rado koketira sa ekonomijom. Znanost je klonirano dijete religije (saturna), nakon što je on pojeo (inkvizicija) ono prvorođeno i prirodno rođeno dijete (renesansa, alkemija i cijela hereza). Savršeno prilagođena duhu vremena, čarobnjaci znano-religije su uspjeli napraviti kopiju i tako zavarati cijeli svijet.
Osmotrite pažljivo znanstvene i religiozne vjernike. Nisu li u suštini isti? Poput djece koja vjeruju u dolazak „djeda Mraza“, dolazak Mesije ili otkrića savršenog lijeka ili cjepiva. Oboje nam treba donijeti spasenje, vječni život u nebeskom ili transhumanističnom raju. Gdje su nestali svi ljudi, koji gaje svoju pažnju i vjeruju samo u svoju čistu percepciju i svoje jako tijelo?
Intencijalnost je fenomen tijelo-svijesti, a ne uma i mora se pod svaku cijenu spriječiti njeno dosezanje. Ako se tokom puberteta i studija slučajno pojavi, odmah se sistematski ubija u krutoj strukturi jedne kompanije u koju se završeni student zaposli. Ako on slučajno ostane u okrilju akademije i nastavi doktorski studij, „kiriju“ mora platiti odustajanjem od svoje „neznanstvene“ teorije. Nitko tko nije podmitljiv ne može opstati i uspijeti u koruptnoj strukturi institucija znanosti i religije.
Gdje su onda zreli ljudi naše zajednice? Ja vidim samo djecu i starce. Prvi jedva čekaju da postanu osobe, dobiju osobnu kartu i punoljetnost, nebi li konačno položili vozački ispit i time postali „slobodne osobe“. Kad dobiju i novac, koji su zaradili svojim trudom, „sloboda“ osobe je zapečećena i ostaje tako zabetonirana do smrti. Zato se poneke zrele osobe u kriznim srednjim godinama i starci u trenutcima lucidnosti pitaju, kamo je nestala njihova životnost i čovječnost, koju su imali tokom mladih dana. Nekim čudom je sva ta čarolija nestala, čim su dobili potvrde o svom zvanju, postale odgovorne osobe i dobile položaj u strukturi društva.
Sjetimo se trenutka kad smo odustali od svoje namjere, odustali od trezvenosti i postajanja čovjekom. Osoba nema namjeru, ona se samo priključuje na aktualni program zajednice. Osoba nije individualno biće, već klon društvenog bića, forma pojedinačnog bio-robota.
Tema intencijalnosti ili namjernosti je toliko teška za shvaćanje i probavljanje, kolika je velika njena praktična važnost. To je, kao i fenomenološka redukcija, koncept koji šamanizam i čarobnjaštvo dijeli sa filozofijom fenomenologije.
Intent (ili namjera) je za šamane sila koja prožima cijeli svemir, koja je svjesna sama sebe i koja može slušati naredbe čarobnjaka. Ne, to nije ono što se smatra Bogom, koji uslišava molitve ljudi. Namjeri se besmisleno moliti. Njoj se možemo samo prepustiti, kad se odreknemo našeg mentalno-duhovnog ega i utemeljimo u unutrašnjoj tišini. Dakle um nam nimalo ne koristi u tom procesu otvaranja prema namjeri, ali naše tijelo, naše energetsko biće svakako. Kao što je i slušaj sa tišinom, otvaranje namjeri može preživjeti samo energetski kompaktno biće snažnog tijela. Samo u takvoj „poziciji moći“ čarobnjak može prizvati namjeru i aktivno učestvovati u činu namjeravanja. Mi zapravo na nesvjesnom nivou namjeravamo sve što se događa u našem životu. Razlika između prosječnog čovjeka ili osobe i čarobnjaka ili živog čovjeka je, što ovaj posljednji nastoji da to radi svjesno i namjerno. Primjera radi možemo navesti stanje u kojem se svijet nalazi danas. Milioni ljudi nesvjesno učestvuju u stvaranju ove stvarnosti koja nije u njihovom interesu, time što nesvjesno daju pristanak i podržavajući iracionalne mjere svojih podmićenih vladara, prepuštajući se strahu ili ignoranciji netflix-a.
Intencijalnost se u zapadnom svijetu, kao koncept, prvo pojavljuje kod skolastika. Brentano je prvi koji je taj pojam uveo u filozofska razmatranja i kao učitelj Husserla, snažno je utjecao u njegovoj preobrazbi iz matematičara u kreativnog filozofa. . U fenomenologiji je intencijalnost postala suštinom svjesne pažnje, koja se usmjerava na neki objekt. Čak i mi danas upotrebljavamo izraz „intenzivna pažnja“, kad želimo opisati stanje svijesti neophodno za razrješavanje nekog konkretnog problema, pronicanje u neke nove sfere iskustva ili sticanje novih znanja. Sjetimo se trenutka kad nekome želimo nešto pojasniti (na primjer koncept živog čovjeka u pravnom smislu) i pritom uviđamo poteškoće teindividue da to shvati. „Trebam tvoju potpunu pažnju!“, viknut ćemo, nebi li zalutalog slušaoca povratili iz njegovih mentalno-duhovnih svjetova.
Snaga naše pažnje je direktan odraz vitaliteta našeg bića i to je energetska, a ne mentalno-duhovna činjenica. Nije rijetkost da jedan neuki praktičar brže shvati kompleksne činjenice našeg svijeta, nego teoretičar nakićen akademskim titulama, koji je isključivo fokusiran na slaganje lijepih riječi, bombastičnih teorija i larpurlatističkih formula.
Pažnja se mora namjeravati u njenoj potpunosti, cjelinom našeg bića, nebi li postala intenzivna-namjerna pažnja sposobna za proširenje i oslobođenje naše percepcije. Upravo takva pažnja je potrebna, kako za izvođenje fenomenološke redukcije, tako i za pronicanje u bit stvari koje promatramo, njihove energetske srži. Intencijalnost je tako karakter, osobina ili vrlina svjesne pažnje, koja joj omogućuje aktivno sudjelovanje u kreiranju materijalno-energetskog svijeta koji nas okružuje. Intencijalnost do te mjere energetizira pažnju, da je doslovno materijalizira. Sjetite se kad ste na nekom dijelu svog tijela osjetili pritisak intenzivne tuđe pažnje. Obično se to često događa onim privlačnim ženama, koje su se naučile hraniti pažnjom svojih obožavatelja. Zato je seksualnost tako omiljena. Ona polumrtvu osobu pretvara u aktivnog promatrača, spajajući pažnju i našu iskonsku energiju u jedno cjelovito biće. Zato je ljubav, kao stanje bića u kojem ono traži seksualno zadovoljenje, toliko opjevano. To nije stanje uma, već stanje fokusirane tjelo-pažnje. Upravo takva cjelovitost bića je potrebna i praktičaru fenomenološke redukcije u procesu raskrinkavanja obmana koje nas svakodnevno zatrpavaju.
Intencijalnost čini pažnju aktivnom, postepeno je pretvarajući iz pasivnog konzumatora interpretacijskog sistema u aktivnog posmatrača stvarnog svijeta, onakvog kakav on uistinu jest, bez etiketa našeg društvenog konsenzusa. Samo takva svijest obitava u živom čovjeku. Samo takvu svijest on uzgaja, neprestano se boreći protiv navike ljenosti i propadanja u besvijest i malodušnost osobe. Upravo je manjak namjere ono što karakterizira osobe koje nazivamo malodušnim. Namjera je sila koja naše cjelokupno biće drži na okupu, unatoč nastojanjima uma, tog lukavog stranog implantata, da nas podjeli, zavadi i porobi. Istinska duhovnost nije bavljenje mentalno teoretskim zavrzlamama, već aktivno namjeravanje naše cjelovitosti, kao jedinog garanta naše slobode, tj. slobode naše percepcije.
Uvidio jesam da hođa jest prepravio text na ovoj stranici i odgovorno tvrdim da hođa jest odlično uvidio i opisao stanje kao i to da jest ponudio odgovore na neka pitanja, pa preporučam svima da pročitaju cjeloukupni opus od početne do završnog.
Sad postoji pitanje, ili izaći iz svega kao živi čovjek, ili koristiti benefite republike kao čovjek, i ili biti rob sistemu vladanja manjine nad većinom.
Kako san ja škrtac i ne volin pisat lancune a pogotovo printat iste…
Zajednica.. 37strana
Lenapu…24strane
Kalwašington..15strana
Alfonso..14strana
..itd
Okrenua san bit nešto ka onaj u kanadi koji na a4 fonton 22 napiše zahtjevam imatak nazad i uvali slike.. Prilog.
Dakle bit jest.. Neosporni dokaz da ja. Čovjek jesam unutar pravnog prometa.
Na to može pdgovorit samo drugi čovjek, i niko ne može sudit o tome.
Sve pisat rukom na trgovačkom papiru. I može bit upit o radnji za koju neko tvrdi da jest da se ista dokaže.
Uvidio jesam, a ide i na kiki pisat neke terce o ovome onome, kad ti ama baš niko nije dokaza da jesi unutar pravnog prometa.
Sad tu triba uvalit čergu. Vidiš onda za sad mater i ćaća su te prodali u čergu i posta si objekt u pravnon prometu di domalo kad prdneš će ti naplatit 500kun. Nema pomoći. Tribaš se znat obranit na način da ideš do zigote i božanske iskre koja jest ti stvorila život.
Nema se ko i što pozivat na ovo i ono, jer sam jesi sebi, i to ćeš i biti. Samo reci ne, u datom trenutku. I broj zvjeri nije onaj od tri šestice, nego onaj kad napišeš datum, njihov datum i kad se pozivaš na 15dana i slične stvari.
To triba skresat na prirodu, neki koriste godine gospodnje, ja to nevolin, pa razmišljan o lunarnon modelu, dva izlaska sunca nakon noći punog mjeseca i takve predođbe..
.. Jer, vidite, postoju i neke stvari koje mogu bit i na dobro, bez obzira na to šta je iz sistema, ili neko koga je sistem zakida za pola životne energije, očekivat sad da je napusti. Zašto?
Ovo triba izbalansirat do trenutka čistog življenja neovisno o nikome.
Zdravo seljački. Miroljubivi zemljoradnik.
Nikakvi suvereni.
Baš je lipo ovo za vidit i pročitat,namjera u smislu vrati se na zemlju mi leži u srcu iako sam na betonu odrasla,al nekako osićam da bi se snašla.lip pozdrav
I ako van ikad iko reče
.. Recimo neki agent…
Nemate pravo… Bla bla.
Ovako nekako odgovor na to,
Ja glumin tw..
Ka čovik, uzeja san to pravo. Ili slična varijanta. Ka čovik uziman za pravo… Po želji.
I ono suveren, da objasnin. Ovin sotonjarama, šta mislite šta in je vrhunac? Na šta ga tresu? Uzet život nekome bez suglasnosti? Ajde ponovo.
Uzet život nekome ka nedodirljivome u bilo kojen pogledu… Kill the king. Istražite to.
A i šta god radija u prirodi, kopa zemju, sika ružu ili cablo… Interveniraš, i nekome nije to drago, međutim, pitaš li ga ufino za oprost, dopustiće ti.
Elektromagnetni svijet
Pri neki dan, nako u vrtlu, tija san kopat a nisan, uvatila me leđa, mislija lumbago, ali nije nego išija. Kako se bavin kiropraktikon, žena me namistila i smanjla bol odman, i ispravija san se, ali ćutin išiju još, i grijen je… Pa san se uvatja razmišljat…
Nisan taka motiku a steglo me… I to neznan jeli ikad ovako, možda vitar?
Kako san sluša ljude koji se bave magnetnin načinon uklanjanja problema iz križa, razumija san ovako… Lumbago, rješi kiropraktikon i s vrimenon će se vratit, a ako rješite magnetima ne vraća se… Ikad više. Pa di se stavu magneti… Na bubrige i glavu.
Ajde ok. U međuvremenu vidin par ljudi otiđe na nebeska putovanja zbog srčanog udara, a nako po njima nikad nebi reka…. Nisan poveziva to sve do malonpri kad mi je doša jedan moj me pitat, da su ga leđa stegla, bilimu učinija neki vrag..?
I to sve u zadnja tri dana?
Poštovana Daniela
Jedna od važnijih stvari je percepcija i kako tumačiti istu. Kroz indoktrinaciju dijela života stvorene su slike u glavi, koje većina nisu bile naše, niti tumačene od nas… Zato je tu potreban radikalan zaokret, i postavljanje faze u pozitivu. Npr. Beton stvara sliku sivila, šporkice, ladnoče, znojave bauštele, fete parizera, pak paštete, smrad bire i pišoke… I od tu počmi, recimo… Umjetni kamen. Može otvorit nov pogled… Umjetnički.. I kameni.. Pa sama nastavi…
A sad da objasnin zigotu.. Dakle kako pobit šta su te mama i tata prodali u čergu i činjenicu postanka predmeta u trgovini…
Ovo je brat kurt pisa papi a papa osla befel svud po svitu a jedan je doša i bošku petrovu i fak2graf…
Inšoma, mama na gradilište donese materijal oču reč jajce, dok tata na gradilište donese svoj matetijal, tj spermu i tu zamišaju paštašutu iz koje se ne mora dogodit ništa… Poznajeteli koga ko nema dice.? Ako se dobro zamiša božanskon iskron če urodit život i taj trenutak se naziva zigota. Bez iskre nema života, a nadalje se priča o nerođenon djetetu. Za sve ove stvari možese provjerit i u zakonima, recimo abortuus i sloboda odlučivanja i još neki zaboravija san. Kad se po rod i nisi ti bija rođen na taj dan, ti si samo izaša vanka i prominija status iz nerođenog u rođeno dite. Dok si bija u materi ima si i status monstera, 2tijela skupa, ka experiment. Vidimo da mama i tata nisu te mogli prodat niti da su tili. Zato je ono orlandovo našli su ga i donili u ured. Onda di su tu mama i tata? I bili uistinu tako uradili, prodali vlastito dite?
Ps
Miroljubivi zemljoradnik san izvuka iz predstave veselog para sa prvog ili drugog okupljanja zajednice
Svidilo mi se